שחרור אינדור: המשטרה ערערה למחוזי; ונדחתה על הסף

אבי יעקב 3 Comment on שחרור אינדור: המשטרה ערערה למחוזי; ונדחתה על הסף

שופט בית המשפט המחוזי דחה את ערעור המשטרה על החלטת ביהמ"ש השלום שהורה לשחרר את פצוע הלינץ' יחיאל אינדור למעצר בית. במהלך הדיון התברר כי לא הייתה נתיחה של הגופה וכי אי אפשר להוכיח שאכן הקליע שפגע בהרוג נורה מהנשק של אינדור

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארגון חוננו מסר כי בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את הערר של המשטרה נגד שחרורו של פצוע הלינץ' מבנימין, יחיאל אינדור, למעצר בית כפי שהורה מוקדם יותר היום בית המשפט השלום. בדיון ייצגו את הפצוע עורכי הדין אביחי חג'בי ונתי רום מארגון חוננו. במשטרה החליטו הפעם שלא להגיש עיכוב ביצוע על ההחלטה.

במהלך הדיון בבית המשפט השלום הבוקר התעקשו עורכי דינו של אינדור כי עברו 12 יום של חקירה בהם הוא שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים, ועם זאת התנהלות המשטרה היא כאילו מדובר ביום הדיונים הראשון. כמו כן נציג המשטרה אמר כי אין להם תיעוד של האירוע מתחילתו ועד סופו. עוד אמר נציג המשטרה כי מספר אבנים נלקחו מהזירה על מנת לבצע בדיקת A.N.D ולברר את זהותם של התוקפים.

בנוסף, הודה נציג המשטרה במהלך הדיון כי גופתו של ההרוג לא נותחה, וכי בכוונתם לבקש חוות דעת מהמכון הפתולוגי. נציין כי הדבר סותר את טענת המשטרה מהדיון בשבוע שעבר כי בהתאם להודעה שקיבלו במשטרה, והוצגה בפני בית המשפט, אכן הייתה נתיחה של הגופה. כמו כן הודה הציג המשטרה כי בעדות של הפתולוג הפלסטיני הוא ציין שהירי בוצע ממספר מטרים ושלא נמצא קליע שקושר לנשקו האישי של אינדור.

עו"ד נתי רום מארגון חוננו: "אחרי אין ספור ערעורים ופרטצ' אנחנו מקווים שהוא עכשיו יהיה בחיק משפחתו ויתעסק בריפוי. אנחנו מקווים מאוד שמי שהחשיד אותו ברצח ופגע בשמו הטוב יתקן זאת ויתחיל להסית את הלהט, כוחות השיטור והכוחות המשפטיים האלה כלפי הפורעים הרבים שפגעו בו ובחבריו".

עו"ד אביחי חג'בי מארגון חוננו: "אנחנו שמחים שבית המשפט המחוזי הורה על שחרור של יחיאל אינדור וקבע שבית המשפט השלום היא החלטה נכונה. היינו, שאין חשד סביר לעברת הרצח כלפי יחיאל אינדור. אנחנו רק חפצים בכך שהפלסטינים התוקפים יעצרו והיחידה החוקרת תשקיע בדיוק את אותו המאמץ".

ח"כ צבי סוכות התייחס להחלטה ואמר: "בעודו מאושפז בבית החולים אחרי ניתוח ראש במחלקה לטיפול נמרץ עבר יחיאל מסע הכפשה שקרי ונוראי ברשתות החברתיות ובחלק מכלי התקשורת בידי כאלה שבחרו ללא בדיקה לאמץ את הגירסה של הפורעים".

"שמח לשמוע שבתי המשפט השלום והמחוזי היו תמימי דעים בהחלטה לשחרר סוף סוף את יחיאל הביתה. פצוע קשה שטוען להגנה עצמית ועדיין זקוק לטיפול רפואי לא צריך לשבת במעצר", אמר סוכות.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    לא יאומן איך המאמץ המערכתי מופנה כנגד המותקפים במקום כנגד התוקפים
    עולם הפוך …

    1. זה בסך הכל לדעתי בדיקת דופק שהם עושים כדי לראות אם נצא להפגין באלימות כמו שהשמאל יודע לעשות כשמעצבנים אותו,
      צר לי אבל עדיין אזרחי ישראל לא קולטים שעם חבלים מבפנים ומבחוץ כולל אנשים שנקראים יהודים ומתנהגים כמחבלים, אנשים אלו מבינים רק את שפת הכוח, ואם זה לא עוזר אז עוד יותר כוח ודי למבין, לפני שיעצרו אותי במדינה הדקטטורית הזאת על הסתה אני חייב לסיים פו…

  2. 2

    האם ח"כ אלעזר שטרן שטען כי מדובר בפורע חוק, יאזור עוז ו י ת נ צ ל על ההכפשה המיותרת ? או שחבל על הזמן